RE: OT: venkovní nátěry dřeva

Josef Šíp sip na raab.cz
Čtvrtek Červenec 9 08:00:18 CEST 2015

Zeptam se da se pridat nejaky pigment do doporucovanych oleju aby byl nater napr tmave hnedy (palisandr)?
Nemate s tim nekdo zkusenosti?
V interieru jsem pouzil na masivni dubovou desku do dilny/pracovny olej od Osmo a muzu doporucit (krome ceny :-)
Opravdu je drevo prijemne na omak a krasne vypada...

J.S.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Majzlík Němeček
Sent: Thursday, July 9, 2015 7:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: venkovní nátěry dřeva

Podle vlastní zkušenosti - jak jednou začnete s oleji, nebudete už chtít nic jiného. Ke všemu co napsal RV ještě přidám, že po použití oleje je dřevo na omak pořád stejně příjemné.

Já osobně používám hlavně lněný ředěný pomerančovým nebo terpentýnovým olejem. Teď dokončuju prolézačky a zahradní domek pro mrně, tam použiju tungový. Jinak s použitím oleje v exteriéru zatím zkušenosti nemám, ale nemám důvod nevěřit postupům známým stovky let.

Nakupuju zde: http://www.fichema.cz/

JMN