topny element v sklokeramickej varnej doske

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Červenec 8 20:06:16 CEST 2015

Aspon vidite aky som mizerny elektronik. Mne kedysi bolo povedane, ze
SSR su robene tak aby spinali v nule a ja som to odvtedy bral ako axiomu.

Ako tak pozeram na datasheety tych co tu mam, Crydom H12D4850PG aj
ebayovsky Fotek SSR-25 DA, tak zrejme oba spinaju v nule.

Ale dakujem za rozsirenie obzorov.

Peter.