ARM Cortex-M0+ a rozdil LDM a LDR

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Středa Červenec 8 15:30:10 CEST 2015

Spis to bude chyba konkretni implementace (STM32L05x nebo obecne
Cortex-M0+?), protoze na funkci tech instrukci nic zavadneho IMHO neni...
Keil se snazi optimalizovat skoro vsechno - cim min instrukci, tim min
potencialnich chyb :-) Co jsem se ptal Keilove zkusenejsiho kolegy, tak
vytvorit samostatny soubor s funkcemi a pro nej vypnout optimalizace...
To uz mi prijde vhodnejsi to napsat rovnou v samostatnem souboru v
assembleru a budu to mit presne podle svych potreb.

Hynek