topny element v sklokeramickej varnej doske

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Červenec 8 14:12:36 CEST 2015

Preco nie, trafo 230/120 na 500W, tusim co ho mam je az na kilowatt, nie
je to ziadna velka hroza.

Pid to asi neureguluje, mozno ho ani potrebovat nebudem. Chcem na tom
ohrievat teflonove nadobky (kadicky) a v casoch zapnutia spiraly sa mi
ta teplota zda prilis velka. Potrebujem byt bezpecne pod 200 stupnov.

Peter.

>>> Peter.