ARM Cortex-M0+ a rozdil LDM a LDR

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Středa Červenec 8 11:26:22 CEST 2015

Tento zapis se bezne pouziva na kopirovani pole:
Inkrementace dat na adrese pointeru by totiz mela vypadat takto:
   (*ptr)++;
++ ma totiz vyssi prioritu nez dereference *...
Navic instrukce LDM je funkcne v poradku - nacte hodnotu z dane adresy a
adresu inkrementuje. Spis je problem v nejakem omezeni, ale nevim v cem
by to mohlo spocivat...

Hynek