[MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Červenec 8 09:13:09 CEST 2015


Rusové to kuchli:
http://ffclub.ru/topic/98769/jump_120/

Martin Hanek

Dne 8.7.2015 v 9:10 Miroslav Draxal napsal(a):
> Chtělo by se to dostat dovnitř. Docela bych se i vsadil, že to umřelo na
> bezolovnatý cín.
> Míra
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
> Sent: Wednesday, July 08, 2015 6:28 AM
> To: HW-news
> Subject: Re: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy
>
> Zdravím,
>    hmm, no to by to relátko muselo umět komunikovat s řídicí jednotkou motoru
> po CANu. Problém je, že chybí zpětná vazba "jsem tu a točím se" a ta jde
> právě z té mrtvé škatulky. Když se zapne klima, požádá o zapnutí tohoto
> větráku a teprve když dostane pozitivní odpověď, spustí kompresor.
>    Jo, dneska fakt už je procesor skoro u každé kontrolky v tom autě, jak
> trefně poznamenal jeden ze členů této konference :-).
>    Zdraví Pavel
>
>> Hm, a co tam nahulváta naprasit relátko a vypínač? Prostě jako v době
>> Škody 120. Respektive ono tam to relátko nejspíš už někde bude.
>> Tomáš ok2mtm.
>>
>> -----Original Message-----
>> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel
>> Troller
>> Sent: Tuesday, July 07, 2015 7:52 PM
>> To: HW-news
>> Subject: Re: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy
>>
>> Zdravím,
>>    tak se hlásím z druhým dějstvím.
>>    Zajeli jsme do servisu a nechali doplnit chladivo. Výsledek žádný.
>> Pánové se tam s tím mořili ještě asi 3 hodiny a pak to vzdali.
>> Doporučili dojet o pár ulic dál, že tam je diagnostická dílna.
>>    V diagnostické dílně byli úspěšnější a zjistili, že problém vůbec
>> není v klimatizaci jako takové, ale v hlavním ventilátoru motoru, který
> nejede.
>> Servisák to celkem uměl, šel takřka najisto, vyvolal i příslušný test,
>> povídá "teď by se měl větrák rozběhnout" - a nic, a za chvíli chyba
>> P0xxx, už si nepamatuji přesně to číslo, ale vysvětlení bylo "obvod
>> ventilátoru - porucha". Já to i psal v původním mailu, že v tomto může
>> být chyba, ale neměl jsem to jak zkontrolovat. Od diagnostika nás
>> poslali do další dílny, tentokráte specializované přímo na Fordy.
>>    V této dílně si udělali vlastní diagnostiku, ne notebookem ale
>> obrovským měřákem (určeným přímo na motorovou diagnostiku) a
>> konstatovali - hmm, jasně, řídicí jednotka větráku v čoudu. A rovnou
>> nabídli, že seženou do tří dnů novou za 350 Eur, nebo jetou za 100 Eur.
>>    Na aukru ji vidím za 499 Kč :-). Jednotku mám venku, chtěl jsem ji
>> kuchnout, ale asi se do ní ani nedostanu. Na Ali* je za 5 USD, když se
>> jich koupí 20.
>> Auto bez jednotky normálně jede, ani indikace motoru nesvítí, je mu to
>> putna. Ještě tu žena obvolává známé, ale pokud se s cenou nedostaneme
>> podstatně níže, asi tu pokus o opravu vzdáme, budeme se přepravovat v
>> noci a domů taky dojedeme - pokud auto jede, motor se chladí dost a
>> pokud by nás stihl nějaký problém a motor se začal přehřívat (kolony
>> atd.), tak holt si stahneme okýnka a pustíme naplno topení, to by mělo
>> pomoci :-). V ČR to jistě nebude už velký problém.
>>    Jen pro strýčka příhodu, pokud by tohle měl někdo z nějakého vraku v
>> garáži, má to číslo 940.0029.04 a pasuje to i na Mondea 2005 - 2011.
>>    Zdraví Pavel
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>



Další informace o konferenci Hw-list