Solar Impulse nad Pacifikem

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Červenec 5 15:47:53 CEST 2015

On Sun, Jul 05, 2015 at 12:16:45PM +0200, Lukas Burda wrote:
> Proc tak mlzite a rovnou tam nenapisete, co jste tim myslel, kdyz nam
> to unika. To myslim doopravdy. Pripadne rovnou napiste, jak se ma
> poznat, co tim zrovna myslite. To "promin" je jednim z vyznamu urcite
> a fakt nevim, jak ma nejen vysokoskolsky pedagog vedet, co se vam honi
> hlavou.
>
> L.

Jestli to myslite doopravdy, tak je to jen dukaz toho, jak mizerne
je vseobecne humanitni vzdelani v ceske kotline.

"Sorry" (stejne jako ceske "promin") muze znamenat na jednu stranu
"omlouvam se" (tj. "priznavam ze jsem udelal chybu a zadam o prominuti"),
na druhou stranu to muze znamenat vicemene "nezlobte se na me, ale ...",
coz je idiom, kterym zdvorilym zpusobem davam druhemu najeho, ze se
myli.

Jestli tohle nejste schopen odlisit, pak teda potes!

P.T.