OT: blokovani nezadoucich prvku na www (bylo: Re: Solar Impulse nad Pacifikem)

Kosta kosta na mcu.cz
Sobota Červenec 4 19:38:47 CEST 2015

Zdravím,
dovolím si dotaz: o jaké důvěrné informace  máte strach?

Jsem asi trochu zamrzlý, ale na mém pracovním počítači se žádné důvěrné
informace nenacházejí, respektive žádný snifer se k nim nemá jak dostat,
a ty veřejně známé (jméno, rč, adresa, číslo bankovního konta, číslo
platební karty, etc) jsou už tak profláklé, že je opravdu nemá cenu
nějak chránit. A to podstatné mám na USB klíčence.

A jestli někdo špehuje kudy brouzdám, nechť. Fakt nevím k čemu mu to
bude. Na reklamu jsem nikdy nedal a výhodné nabídky zahazuji v jakékoli
podobě. Může mi tedy někdo vysvětlit k čemu je ta paranoia? Pohybuji se
na internetu od jeho zrodu a zatím jsem s únikem informací z vlastního
počítače neměl problém. Ono kdo by o ty mé taky stál :) Ale možná to
opravdu nechápu a jen se nechci přizpůsobit době.

--
S pozdravem
M Kosťa Kostomlatský