Solar Impulse nad Pacifikem

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Červenec 4 16:00:55 CEST 2015

On Sat, Jul 04, 2015 at 01:04:17AM +0200, Pavel Troller wrote:
> Zdravím,

> Toto není bonzovací site, ale součást vzhledu stránky: "Scrolling text like
> old marquee element"

> Jakýsi framework pro programování advanced funkcí na webu. Opět žádné
> šmírování.

A z ceho si myslite, ze oni tyhle frameworky financuji? Proc si myslite,
ze je to tak delany, aby to schvalne tahalo ty javascripty odnekud
z cloudu a nikoliv primo z te zobrazene stranky?

Jestli si myslite, ze tyhle stranky nevznikly zamerne za ucelem spehovani,
pak jste dost naivni...

Jak to muzete vedet?

P.T.