Závada monitoru LCD - asi objasněno

d.petr d.petr na post.cz
Sobota Červenec 4 12:40:51 CEST 2015

d.petr, 24.6.2015 14:07:
> začal mi zlobit monitor. Ze začátku se jen občas při zapnutí nerozsvítil
> podsvit. To "občas" bylo stále častější, pak už jsem musel
> vypnutí/zapnutí zopakovat a teď ho startuju vypínáním/zapínáním třeba
> 1/4 hodiny, pokud se to vůbec povede. Vždycky kraťoučce problikne, takže
> lze postřehnout, že obraz je vykreslen, ale trvale se nerozsvítí.

	Píšu moje vysvětlení popsaných potíží, kdyby to někoho zajímalo.
	Jak jsem se v tom monitoru ryl a převracel ho a tahal za kablíky a
konektory a tak, začal fungovat. Používám ho od té doby rozdeklovaný s
tím, že až nenaběhne, zkusím ho proměřit s pomocí postupu popsaného v
servisním návodu, jenže on mi od té doby naskakuje na první ťuk. Podle
mne tedy byl problém v nějakém mizerném spoji. A nevím, ve kterém.
Očekávám, že závada se znovu projeví teprve tehdy, až zas všechny ty
deklíky a plastíky sestavím dohromady. Ale aspoň budu vědět, co hledat.

Díky všem za rady a nápady.
PM