OT? Schemy k zariadeniam, was: Elnec LabProg48LV c2UgbG91xI3DrS4u

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 2 22:03:20 CEST 2015

>Tomu PREPROMu neni nic, jen jsem chtel overit, zda by nesel pouzit s
>nejakym jinym SW, nez je ten orig. od ELNECu (Willem EPROM/geepro
>apod.). I za cenu nejakych jednodussich uprav...

Aha. No tak tipujem, ze tie upravy by boli zhruba podobne ako si postavit
willem, nehovoriac o tom ze tipujem ze ho ide od cinanov kupit hotovy za
par supov (samozrejme to je len taky vystrel od boku, nezaujima ma to).

>Dalsi znama "feature" ELNECu je totiz ta, ze z jakychsi zahadnych duvodu
>pouziva specialni casti SW (knihovny, drivery...?), ktere nefunguji ve
>Wine, i kdyz program jako celek bezi OK. Takze kvuli tomu musim pouzit
>Windows...

PREPROM01 urcite nema windowsovsky program (mimochodom, stale sa da
stiahnut na strankach ELNECu, a doporucujem si precitat aj prilozeny
readme.txt), a urcite vyuziva priamy pristup na hardware (LPT, timer),
takze nechapem, preco to tlacite do windowsNT++ notabene wine. Co tak
nativny DOS, alebo, ak uz, freedos, podla moznosti na nejakom dobovom
hardware?

wek