Viceotackove trimry SR PASSIVES z TME - zkusenosti?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 2 21:51:49 CEST 2015

>Mam rozne hodnoty (prevazne 64Y) z tej istej "drogerie", a je presne rovnaky
>ako na obrazku - teda modra je len zalievacia hmota (vidno pod strednou
>nohou)...
>Ale ide o starsi nakup, tak spred dvoch a viac rokov.

Hm tak to je zaujimave, kupujeme ich uz asi 8 rokov (nasiel som prototyp,
tak je to trocha menej, timestamp na tych kusoch je 0746) viacmenej
pravidelne tak stovku rocne stale z tej istej drogerie, vsetky mi presli
pod rukami a vsetky boli modre...

>PS A co "multicomp" z Leeds-u

Myslis 150 Armley Road, Leeds, LS12 2QQ, England ?

"Multicomp is part of our Value Brand offering high quality products at
very competitive prices"...

Ale to iste som videl uz aj u Mousera, aj u RS, najma ked som hladal
konektory, len si nepamatam tie konkretne "mena", lebo naco. A potom su aj
taki priekupnici co pri prekladani tovaru z kontajnerov do kamionov v
Hamburgu ci Rotterdame generuju podobne mena typu "value brand" a "very
competitive prices" ;-)

wek