Viceotackove trimry SR PASSIVES z TME - zkusenosti?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Červenec 2 21:17:52 CEST 2015

Ano uz davnejsie som mal pocit ze to SR PASSIVES je vymyslena "znacka"
TME... A podobny pocit mam aj pri urcitych "znackach" aj u inych
predajcov, aj tych kapitalistickych.

Je zaujimave, ze okrem mechanickych rozmerov sa tie "ekvivalenty" drzia aj
farby... my pouzivame Vishay/Spectrol
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=18031&name=vishay-spectrol-64-y-10-k a
napriek obrazku aj ten je v skutocnosti modry... ;-)

Mimochodom, tento ma "vakel" prstometricky asi takych 5-10 stupnov (mam to
v tych prstoch z niekolkych stoviek kusov, je to stale zhruba rovnako
vela, ale to absolutne cislo nemusi sediet bo moje prsty nie su zase
bohvieaky uhlomer :-) ) To zodpoveda asi 0.1% celej drahy, co je viacmenej
cislo co je v datasheete uvedene ako citlivost na vibracie. Na poklep
nereaguje, ale verim tomu, ze v pripade dlhodobejsich vibracii by sa ten
vakel mohol prejavit - to by sa mohlo dat overit dlhsou jazdou po nasich
aj Vasich dialniciach... ;-)

wek