poradte telefon

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Červenec 2 18:00:24 CEST 2015

On Thu, Jul 02, 2015 at 05:54:00PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Spolehlive? To myslite fakt, ze vam vyrobce meni pod rukama firmware
> tak, jak se mu zachce, ze tu najednou zacne nacit web-prohlizec nejake
> otravne sracky jeste predtim, nez clovek do nej zada adresu, ondy
> zase prestane fungovat vestaveny SIP klient. Navic, 95% veci je v tom
> telefonu nastavene natvrdo. Klient na Facebook nejde smazat a je tam
> klavesa, ktera nedela nic jineho, nez spousti tuhle debilitu. Pro jistotu
> to nejde zakazat ani zmenit na jinou aplikaci. A takhle bych mohl pokracovat.
>
> Z vlastni zkusenosti, tyhle telefony jsou naprosta sracka...

> [...]

Jo a jeste jsem zapomnel to, ze J2ME aplikace maji zakazano pouzivat
HTTPS (resp. TCP port 443). Teda, muzou, pokud jsou "podepsane".
Jenze podepsat je muze pochopitelne jenom vyrobce a uzivatel k tomu
nema pravo.

(O tom, ze prehravac v telefonu podporuje jenom obskurni formaty jako
mp3 nebo mp4, ale nikoliv uz otevrene formaty jako Ogg Vorbis, FLAC nebo
Opus radeji uplne pomlcim)

P.T.