poradte telefon

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Červenec 2 13:01:11 CEST 2015

No ja nevim, ale kdyz se kouknu treba na onoho proflaknuteho zeleneho
skreta, tak vidim telefonu s vicemene klasickou klavesnici hned nekolik:

https://www.alza.cz/mobilni-telefony/dle-pouziti/odolne/18852018.htm

https://www.alza.cz/mobilni-telefony/lowend-telefony/18844044.htm

Takze uplny kolaps se jeste nekona. Pochopitelne 5110 to neni, ale...

--
Jirka