poradte telefon

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Čtvrtek Červenec 2 12:49:10 CEST 2015

Ja si sice take rad hraju, ale zrovna telefon potrebuji na telefonovani. Ted
jsem take koukal co si poridit a zhruzou jsem zjistil ze normalni ne cool
telefony uz neexistuji jen takove ty pro "duchodce" jak mi bylo odborne
vysvetleno v prodejne samozrejme za povyseneho pomrkavani okem.
Takze muj 100 spadnuty samsung 5 let stary budu muset opecovavat a
ochranovat jak oko v hlave. Coz mi pripomina jak se vola s dotykace
pohotovost kdyz cloveku neco strikne do oci coz se mi uz stalo nebo kdyz
spadne do oleje coz se mi stalo opakovane.
RS
----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <p.poucha na papouch.com>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 02, 2015 12:40 PM
Subject: RE: poradte telefon

>Jenze za tim proste stoji cela filosofie Androidu: my (Velky Bratr)
>vime, co je pro uzivatele nejlepsi

njn... protože hodně lidí si nechce hrát, ale telefonovat. A tak jim Android
brání dělat hlouposti. iPhone je v tom ještě horší/lepší (vyberte dle
vlastního názoru).

A protože já si hraju rád a nepatřím ani ke stádu ovcí, ani ke stádu volů
(snad jen ke stádu papouchů :-) ), mám Blackberry Passport a přesouvám si
kam chci co chci....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel