poradte telefon

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Čtvrtek Červenec 2 12:27:49 CEST 2015

Dobry den
Omlouvam se ze jdu daleko od tematu ale take resim casto tento problem.
Ted pouzivam misto SD karty pamet od micronu 0.5 GB SPI MT29F4G01.
Po Fram jsem se dival ,ale nic v dostatecne velikosti se seriovym
rozhranim  a malym
pouzdrem jsem nevidel.Mohl byste prosim poradit nejaky zajimavy typ.
Diky Fanda

Dne 2. 7. 2015 v 11:58 Pavel Poucha napsal(a):
> [...]
> 50% kapacity, pak se karta zblázní) atd. atd.
>
> Když jsme kdysi dělali první zařízení s požadovanou velkou pamětí, které
> periodicky měří, data ukládá a jednou za čas odesílá, byl první návrh
> takový, že se data budou ukládat na SD kartu. Jednou za čas se probudí modem
> a data z SD karty odešle. To se ukázalo jako prakticky nepoužitelné, v
> současnosti naše zařízení data k odeslání a zpracování ukládají do paměti
> FRAM a na SD kartu jen zálohují pro nejhorší případy.
>
> Takže tu obavu Androidu z SD trochu chápu, i když s tím, že nelze přesunou

>>> Díky.