poradte telefon

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červenec 2 11:58:29 CEST 2015

Ona to zase tak "neskutečná idiocie" není. Protože jestliže má telefon
fungovat spolehlivě, musí se s SD kartami opatrně a se znalostí věci. SD
karty používáme do našich zařízení a jsou s nimi neustálé problémy, zvláště
pokud si je zákazník koupí sám. Ty problémy spočívají v rozdílech v
rychlosti (obrovských, třeba 100 násobných), v tom, kolik dat lze na kartu
uložit (například při nějaké struktuře souborů je to u některých karet tak
50% kapacity, pak se karta zblázní) atd. atd.

Když jsme kdysi dělali první zařízení s požadovanou velkou pamětí, které
periodicky měří, data ukládá a jednou za čas odesílá, byl první návrh
takový, že se data budou ukládat na SD kartu. Jednou za čas se probudí modem
a data z SD karty odešle. To se ukázalo jako prakticky nepoužitelné, v
současnosti naše zařízení data k odeslání a zpracování ukládají do paměti
FRAM a na SD kartu jen zálohují pro nejhorší případy.

Takže tu obavu Androidu z SD trochu chápu, i když s tím, že nelze přesunou
cokoliv, také bojuji.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel