Zrychlení počítače

Středa Červenec 1 23:49:12 CEST 2015

K tomu bych se zeptal. Kdysi jsem někde četl, že Windows 7 si bude dělat
samo v registrech pořádek. Takže po odinstalování programu tam po něm
nezůstane bordel. Windows 7 mám už pěkných pár ler a připadá mi, že
start počítače je čím dál pomalejší. Takže to chce po čase zase
přeinstalovávat jako se to dělalo u starých windows?
Anděl