poradte telefon

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červenec 1 23:30:25 CEST 2015

Nebyt te spousty vnuceneho balastu, tak se mi prave ta nadstavba
(TouchWiz) libi.

Kdyz si nekupujete ten nejlevnejsi model, tak to chodi normalne svizne.

Navic vetsina drazsich Samsungu (nebo uz vsechny?) ma AMOLED display,
coz je skutecne pekna vec.

Barvy nejsou mozna verne, ale to u takove veci clovek ani neocekava;
zato jsou vyrazne a dobre viditelne.

Pro me pri absenci linuxoveho telefonu je Samsung s jejich androidem +
root asi jedna z tech lepsich voleb. Berte to pritom tak, ze vybirate z
prehrsle ruzne nedokonalych zarizeni to nejmin negativni...

--
Jirka