poradte telefon

Zdeněk zdej na atlas.cz
Středa Červenec 1 19:45:59 CEST 2015

Dívejte se po skle Gorilla glass, které je odolnější. Nepoškrábe se, když se
v kabelce potká s klíči. Případně se dá dokoupit něco mezi folií a sklem.

Jinak bych se také díval po velikosti vnitřní paměti a možnosti rozšíření SD
kartou.

Sám teď taky něco vybírám a moje priority jsou použitelná GPS a baterie s
delší výdrží. Tím se mi výběr dost zúžil.

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Wednesday, July 01, 2015 2:24 PM
To: HW-news
Subject: RE: poradte telefon

Mozete prosim uviest co konkretne je lepsie?

Pozeram ponuku v Alze (4,5 az 5''od 100 do 200E) a nachadzam

253 fonov s Androidom a "az" 4 s WP takze vyber nic moc. Tymto nechcem
rozbiehat ziadne flame

ale kedze budem musiet nejaky kupit aj sebe (terajsi padol na cestu z 30cm
vysky

a bolo po sklicku) kazda info je vitana.

j.