poradte telefon

DeeJay deejay na email.cz
Středa Červenec 1 11:33:21 CEST 2015

Občas mi lezou oči z důlků z hysterických reakcí na Google :-) Každá firma
se v čase mění a čím víc roste, tím je to horší směrem k zákazníkům. Nicméně
kolega se ptal na telefon a i já bych doporučil Android a doplnil, že místo
hejtování jeho služeb je dobré se je naučit využít, protože ta přidaná
hodnota je prostě velká. Ano 90% lidí vůbec netuší co všechno se s tím dá
dělat. Jistě jsou tam věci co BFU sotva kdy využije, ale některé ano, pokud
mu někdo vysvětlí jak to funguje.
Většina lidí používá email, kontakty a obchod "Google Play", ti zkušenější
cloudové úložiště,google dokumenty, automatické zálohy fotek, hudbu,
kalendáře atd. no a geekové si napíšou vlastní skripty jež běží na google
serverech :-) Tohle všechno dostáváte zadarmo (pochopitelně jsou i věci za
peníze, můžete je mít, ale nemusíte nikdo vás nenutí)
Já si třeba loguju polohu a dokonce ji sdílím s pár přáteli - nevadí mi to,
a že mě někdo sleduje ? ruku na srdce, na to je hromada dalších možností
(zahoďte mobil, kreditky, choďte pěšky a vyhýbejte se kamerám) Google
prodává reklamu, má zisk z muziky, aplikací atd... Je jen na mě zda si to
koupím či ne.
Co se týče samotného mobilu - doporučuju se systémem 4.4.4. nebo 5.X tam je
opravdu zase značný posun, minimálně 1GB RAM raději však 2 protože část RAM
se používá jako video RAM a čím větší displej tím víc sežere,16GB úložiště
(pozor dodanou SD kartou nezvětšíte prostor pro aplikace pouze úložiště pro
fotky muziku atd.) 4 jádra. Dobrý je třeba výběhový HTC One M7 protože má
dobře udělaný upgrade na v5.0 a chodí opravdu dobře, špatný není ani SONY
Xperia Z3compact. Docela bych řekl ať zapomenete na mobily za 3 tisíce a
dívejte se nad 5 (není to úplně pravidlo) Mladýmu jsem koupil Huawei Y550,
jako není to nejhorší, ale dá si tam FejcBuck, jednu dvě hry a telefon sere
Maggi v kostkách.

Bohužel neméně důležitým aspektem výběru telefonu pro dceru jsou společenské
poměry - prostě to co mají její kamarádky - jestli mají všechny Ajfouna (i
když nevyužijí ani desetinu jeho funkcí) tak prostě Androidem a Windows
Phounem neohromíte (Windows Phone teda neohromí nikoho, protože výběr
aplikací je poměrně skromný a za peníze )

Jara