prestupna sekunda

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Červenec 1 09:50:39 CEST 2015

No tak tam bude 2x po sebe 59
aspon si relatka oddychnu :)

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Wednesday, July 01, 2015 9:29 AM
To: HW-news
Subject: Re: prestupna sekunda

Tak ako to dopadlo? Nam sa cely komplex odstavil sam, umrela katoda v zdroji protonov, asi tusila ze tak to bude lepsie :-) Takze nebolo treba nic zastavovat, "len" restart celeho casovacieho systemu.
Mal by som na tieto prestupne sekundy myslet v konstrukcii mojich hodin, vsetky pocitaju len do 59 :-) b.