Elnec LabProg48LV se loučí..

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Červenec 1 08:41:58 CEST 2015

Chlazení navzdor jménu také moc nerozumím. Proto jsem to nechal s
otazníkem. Předpokládám, že většina lidí zde jsou svéprávní občané a
nebudou to zkoušet třeba ve stodole plné suché slámy. Jak tu zaznělo, je
to svobodná volba a je nutné za své rozhodnutí nést odpovědnost.
Ale za 17 let praxe u hasičů jsem potkal i osobu, která si do kanystru s
benzínem posvítila sirkou. Bylo to na nádraží v Benešově ještě za totáče
a zajímavé na tom bylo, že při správním řízení se jaksi mlčky
předpokládalo, že tato osoba není plně svéprávná aniž by o ní někdo z
účastníků řízení věděl cokoli jiného než právě tu příhodu s kanystrem.
V mládí jsem si také myslel, že kořalka v nikom vybuchnout nemůže, že je
to mystifikace nebo spíš básnická licence Jardy Haška. Dneska už vím, že
může. A stejně mi to nebudete věřit.

Mrazík