Futaba M202SD01B

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 31 22:46:04 CET 2015

Hmm, koukam, ze mame stejny zdroj ;-) Ten displej je krasnej - bezel mi
tu cely den v tom selftestu. Jestli bude nalada tak se to chystam zitra
vyzkouset seriove. Dal bych pak vedet. Nic jineho jsme k nemu take nenasel.

Nicmene mam tu jeste DS k podobnemu displeji a nejake povidani k tomu:

http://web.archive.org/web/20040217190036/http://mem.tcon.net/users/5010/5491/vfd.htm

Kdyztak potom dejte vedet. RV