Futaba M202SD01B

Sobota Leden 31 20:25:47 CET 2015

Dobrý večer,

     získala jsem dva krásné VFD moduly Futaba M202SD01B a snažím se s
nimi něco podniknout. Na webu jsem našla na několika místech jeden
soubor se jménem "DOT MATRIX VFD MODULE M202SD01HA INSTRUCTION MANUAL" a
podle něj se snažím rozchodit paralelní komunikaci s modulem.

     Bohužel nejsem moc úspěšná, protože ty potvory z nějakého důvodu
nechtějí zobrazovat to, co chci já. Respektive nezobrazují skoro nic,
jen občas se podaří zobrazit nějaká náhodná data. Jinak jsou moduly
určitě v pořádku, protože SELFTEST se mi daří spustit přesně podle
návodu a běží správně.

     Předpokládám, že chyba je mezi židličkou a klávesnicí, ale už mne
nenapadá, co zkusit. Přitom je zajímavé, že modul vybavuje signál BUSY,
takže předpokládám, že data přijme, ale nezobrazí je.

     Nemá někdo, prosím, zkušenost s těmito moduly? Je potřeba nějaká
inicializace? Případně, nemá někdo DS přímo pro tento typ modulu? Něco
jsem našla i na stránkách Futaby, ale chtějí registraci, což by tak
nevadilo, ale registrační formulář připomíná dotazník STB a to mi dost vadí.

Saša Svobodová