Rozborka uspornej ziarovky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Leden 31 11:45:19 CET 2015

mame tusim 11W (vypadajici uplne stejne) v hlavnim lustru v obyvaku -
sice se tam s ni zas tam moc casto nesviti, ale svetla je to zatracene
dost a je zajimave ze se to ani moc nehreje a ani v miste te banky - coz
sice muze znamenat, ze se to blbe chladi, ale predpokladam, ze to teplo
by stejne muselo nekudy vylezt ven

nechal jsem ji ted zapnutou tak ji zkusim po 15 minutach zmerit na kolik
se ohrala

RV