PROFINET slave na PC

Sobota Leden 31 08:24:19 CET 2015

Me je to jedno, kde se to sklidi, ja jen slibil, ze se podivam, jak by
se to dalo udelat.
Jak koukam, chtelo by to asi PROFINET IO device, protoze je to pro
siemens PLC S300 a to je zase ciste Siemensi specialitka? To SW reseni
urcite ne, jeste jsem nevidel od Siemense SW ktery by nebyl uplne
dopraseny a rozumne fungoval.
Cili spis nejaka externi krabicka, ke ktere by se pripojilo nejlip netem
nejakym beznym protokolem nebo rozumnym SDK, nezna nekdo?
Kartu do PC radsi ne, s tim jsou vzdycky problemy.
Muze bezne PLC, treba S1200, fungovat jako device?