LED majak - pulsni provoz

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 30 21:33:11 CET 2015

 30.1.2015, 21:04:13

U cinana clovel nenajde casto ani zakladni udaje, natoz nejake
podrobnosti pro pulzni provoz.
Pokud bych neco takoveho hledal, zkousel bych to u
HP-Agilent-Avago-??? a spis u IR ledek, kde se ten pulzni provoz
pouziva vic.
Mam zkusenosti hlavne s cinskejma ledkama z ebay. A ty zkusenosti
rikaji zhruba nasledujici:
-ze vsech barev sviti Y nejmene , nejvic modro-zelena, pak W, B, R, Am
-ledky z ebay sviti vyrazne vic, nez cokoliv co jsem kdy koupil v
tuzensku, ledky v 4-pinovem pouzdru, na ebay pod nazvem Piranha, sviti
vic nez klasicke
-pouzil bych 0,5W ledky, bud smd 5730 nebo klasicke 8mm strawhat, ty
prvni ale moc nejsou v jine barve nez W nebo WW.
-dobre zkusenosti mam treba s timto prodejcem
http://stores.ebay.com/bestshop2008hk

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz