LED majak - pulsni provoz

Pátek Leden 30 21:09:13 CET 2015

Hezký večer,

	kdybych toto řešila já, tak se podívám po nějakých integrovaných
obvodech pro řízení polovodičového blesku. Takové blesky jsou v lepších
telefonech s foťákem a jsou na to přímo řídící obvody (před nějakou
dobou o nich psali i v PE). A pokud nepůjdou použít přímo tyto obvody,
třeba z důvodu přílišné titěrnosti, tak z jejich DS zjistit používané
proudy, průběhy a tak.

Saša Svobodová