LED majak - pulsni provoz

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 30 20:02:00 CET 2015

Konkrétní čísla, tím spíš pro Váš případ asi nenajdete. Šel bych cestou
selského rozumu, tedy zvolit LED s co největším chipem a ještě
připevněným na dostatečně hmotné a tepelně vodivé podložce.

To by mělo umožnit odvedení tepla vzniklého v pulsním provozu, navíc
velkou LED nebudete ani integrálně vzato moc (nebo vůbec) přetěžovat.

Vámi uvedené LED v plastových tepelně izolačních pouzdrech takového typu
nejsou, volil bych něco s pájecí základnou, nebo alepoň SMD na keramice.

Pokud ze stejného obchodu, tak třeba něco na způsob
http://www.gme.cz/led-yellow-1w-40lm-120-p518-123

Jo a má to být žluté?

Když jsem svého času (cca dva roky zpět) dělal zařízení, jehož kontrolky
měly být vidět v průmyslovém provozu a i za příp. osvětlení Sluncem,
skončilo to na použití bílých LED s barevnými filtry. R, G ani Y LED
nebyly za normálního proudu (desítky mA) schopné ze sebe vyloudit ani
zdaleka takový jas...

Ještě poznámka: hodně muziky za málo peněz se skoro vylučuje, to už jsem
tu řekl mockrát.

--
Jirka