Historie RC souprav (bylo: Re: Mimochodem ta anodova baterie...)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Leden 30 16:33:17 CET 2015

Jo a vlastně - paměť děravá - měl jsem klasická šedá velká serva
Varioprop, ne žlutá Micro 05.

Ta přišla ze šuplíku na řadu až mnohem později, paradoxně jako
vlastnoručně upravená vestavbou servozesilovače, čímž jsem z nich udělal
třídrátové servo. Tedy ještě modernější než původní varianta Micro C05 -
ta potřebovala symetrické napájení 2x 2,4V, protože v tehdejším
vestavěném servozesilovači zvádli jen půlmůstek na konci.

Používal jsem je už s podstatně modernější svojí soupravou...

--
Jirka