Charakteristika polovodicoveho prechodu (bylo: Re: LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 30 15:09:37 CET 2015

 30.1.2015, 14:59:18

Mam odmereno par w ledek v pozdre 5050.
Pri I =15 mA je nahradni R cca 10 ohm a je na nem cca 5% celkoveho
napeti.
Zaver, nejlepe s kalkulackou pri ruce, nech si kazdy udela sam.
Muj nazor je, ze za vhodnych podminek**, lze takovou ledku dlouhodobe
provozovat pri napetovem napajeni.

** U stabilizovane, okolni teplota priblizne stabilni, dostatecna vykonova
rezerva, napr. 50%

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz