Rozborka uspornej ziarovky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 30 13:14:37 CET 2015

Preco by som to nemal uverit? Podla mna taketo bude niekde aj ako hotovy
produkt. Hovorim o bastlprojekte, ako podpora pre ine baslprojekty
(tj.bastlkonstrukcie LED svietidiel).

>kvalitnejsie LED drivery
>(Philips XITANIUM) maju vstup z tohoto NTC, s ktorym stahuju vystupny prud
>v pripade prehrievania LED modulu.

To je v poriadku, ale predpokladam, ze aj tam sa nejako nastavuje ta spatna
vazba (tipujem rezistorom). Tak je dobre vediet, ako sedi vystup NTC s
inym druhom merania, nie?

wek