LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Pátek Leden 30 12:25:17 CET 2015

S tymto sa prave tyzden uz hram, tiez z toho vyrabam osvetlenie
pracovneho stola. Uz jeden taky modul nasvieti dost, dva su idealne.
Chladic mam predimenzovany, takze to cele ma okolo 30 stupnov, naozaj
prechod tepla do chladica je tam dobry.
Vyborna vecicka.
PT.