Osvetleni LED Re: LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Leden 30 09:53:28 CET 2015

Já taky váhám mezi pásky a tímto modulem. Ale víc se mi asi líbí ten modul. Mě je celkem jedno jestli proudový nebo napěťový zdroj, stejně ho budu vyrábět a bude lineární (kvůli rušení na které jsem jako radioamatér háklivý :-) ). Zato bych ale chtěl regulaci proudu. Tyto moduly se mi líbí - je to relativně velkoplošný zdroj světla a o chlazení už jsem psal. Zajímalo by mě zdá už s nimi má někdo zkušenosti. Jaké má světlo ? Před časem jsem experimentovat s levným čínským 10W bodovým čipem a byl jsem velmi mile překvapený jak příjemné to mělo světlo. Kdyby tento čip byl podobný nebylo by co řešit. Zatím to u mě nespěchá, lampička stále funguje takže mě do toho nic netlačí. Uvažuji o tom právě kvůli příjemnému světlu toho čipu který jsem zkoušel. Subjektivně se mi zdálo že v něm mnohem lépe vidím na SMD rozeseté po deskách :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, January 30, 2015 9:22 AM
To: HW-news
Subject: Osvetleni LED Re: LED filamenty, was: Rozborka uspornej ziarovky

No to me zajima - ja jsem si ted udelal novej fajnovej pracovni stul,
ktery stoji pred oknem a je mozne jej nasvitit jen zavesenym svitidlem
ze stropu. Stul je dlouhej 2200mm a co jsem se dival tak by nebyl
problem koupit treba uzavrene svitidlo na 2x 80W coz by pokrylo v
podstate celou pracovni plochu. Jen se mi nelibi, ze vzdy musi svitit
minimalne aspon 80W a sviti to i tam kam zrovna nepotrebuju (nedelam
vetsinou na celem stole). Navic ty levna svitidla nemaji reflektor a ty
s reflektorem jsou priserne draha.

Proto se stale vic priklanim k LED, ale resim zda tyhle pasky co jste
poslal (spatna zkusenost s 20W moduly plus potreba proudoveho zdroje),
nebo nalepovaci pasky (napetovy zdroj, moznost plynule regulace, snadna
vymena) - pro obe varianty bych tam asi zavesil nejaky hlinikovy profil.
Nebo ohnout plech a nasazet tam patice na zarovky a nasroubovat tam
bezne LED zarovky (levne, snadno dostupne, bez potreby zdroje).

Radek Vicek