Rozborka uspornej ziarovky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Leden 30 08:52:36 CET 2015

Lenze ta formulacia v tom odkazovanom clanku je taka, ze svietili naozaj
50000 hodin (co je mimochodom blizsie k 6 nez 11 rokom) naozaj pri 120
stupnoch.

Aj ked je taky vysledok tiez pochybny, bo po 5-6 rokoch uz nema nikto
povodnu technologiu (materialy, stroje, atd.) aj so vsetkymi detailami,
ktore tu mozu byt rozhodujuce. Ledazeby boli pred 5 rokmi vyrobili tych
LED plny sklad a teraz ich chcu na zaklade tohoto vysledku predavat. To je
vsak ekonomicky nezmysel.

On sa bohuzial ten clanok (co je material od vyrobcov svietidiel) odkazuje
dalej na vyrobcu LED (Citizen), trebalo by vidiet povodny zdroj, ale nemam
teraz cas sa v tom hrabat.

wek