mech: klestina do prime brusky 10mm/6mm na 3,2mm ?

oklovap oklovap na gmail.com
Čtvrtek Leden 29 20:38:43 CET 2015

Tak za 1. - je to 3,175 mm
za 2. - redukciu alebo klieštinu zvykne poskytovať vyrobca ako doplnkovy
sortiment. Ja som takto kupoval do makity.
Ak to vyrobca neposkytuje, treba najst sustruznika, ktory to za 5 min
vytoci a nasledne rozreze tenkym pilovym kotucikom.

mp

Dňa 29. 1. 2015 o 19:44 Kubat Tomas napísal(a):