STM32Cube, pondelkove frflanie

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 29 14:48:47 CET 2015

Dňa 29. januára 2015, 14:36, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> A je to postavene na este uzasnejsom http://platformio.org/#!/ - zatial som
> este nepochopil, co to je a naco to je dobre, ale urcite je to uzasne. Uz
> len z tych stranok, obrazkov a zoznamov featur je to zrejme.

Bezne sa mi stava, ze si precitam stranku, plnu dizajnovych fontov a
farebnych obrazkov - taky elektronicky ekvivalent lifestylovych
magazinov na lesklom papieri - a stale netusim o co ide. Ale ako sa
tam na to pozeram, tak tento zazrak predsa len vyzaduje pisanie
nejakeho kodu, ci nie?
Tamto co som poslal ja to su len tehlicky pospajane sipkami. Nieco
take tusim malo lego mindstorm a bolo to urcene pre deti 10+.

> Mimochodom, splnil si si uz svoju psiu povinnost doplnit to embrio do
> http://www.mikrozone.sk/pluginy/forum/forum_viewtopic.php?2185 ?

Uz hej, dik za upozornenie.