doporucte bluetooth audio modulek

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Leden 29 13:23:23 CET 2015

banggood.com mam rad preto, ze zasielky mi dorucia vzdy do 14 dni. U DX
je to loteria podla mojich skusenosti.
Jasne, ze pri vypredanom tovare je toto divny argument, ale ja mam ten
modul vo wishliste uz dlhsie a ked som sa pred par dnami rozhodol
objednat, narazil som na to, ze je vypredany. U mna nejde o zivot, tak
skusim chvilu pockat.

Dňa 29.1.2015 o 11:47 Jirka napísal(a):