doporucte bluetooth audio modulek

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Leden 29 11:30:44 CET 2015

ja planujem tento modul zabudovat do mojho starsieho audio systemu aby
sa tvaril ako BT speaker pre Spotify.
Neviem ci som vas problem pochopil spravne, ci to chcete opacne. To som
neriesil, len tusim ze ten OVC3860 ma aj audio vstup. Audio vystup
samozrejme je.
Akurat tu je momentalne nedostupny, tak cakam

http://www.banggood.com/SPK-B-OVC3860-Stereo-Audio-Bluetooth-Speaker-Module-A2DP-AVRCP-p-91851.html