problem s regulatorem Eurotherm 902

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 29 11:29:51 CET 2015

Jedna se o M48T35Y-PC1 - ty maji integrovanou baterii:
http://www.st.com/web/catalog/sense_power/FM151/SC401/PF63921
Ted tu nemam zady kus u ktereho bych jiste vedel zmineny problem. Sice
jich tu je plny suplik, ale v jakem jsou stavu, netusim.

Nyni davame M48T35Y-MH1, na ktere se baterie a krystal nacvaknou:
http://www.st.com/web/en/catalog/sense_power/FM151/CL1410/SC1300/PF161852
Tyto nove mame ale cca 4-5 let, takze zatim umrtnost neni znama. Ale
predpokladam, ze tady jen vymenime baterii a pojede se dale.

Martin Hanek