problem s regulatorem Eurotherm 902

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Leden 29 11:02:49 CET 2015

Roky jsme používali ZRAM a timekeepery od ST. Nyní už pouze timekeepery,
což jsou ZRAM, kde je na konci paměťové oblasti čas a datum.
Zkušenosti jsou takové, že po cca 10 letech v provozu (cca životnost
baterie) tyto paměti "začnou blbnout" ve smyslu, že tam něco zapíšete a
vyčtete něco jiného. Máme tam kontroly a jak to začne vyhazovat tyto
chyby, už se toho nezbavíme. Netuším jak může mít degradace baterie vliv
na RAM buňky, ale to chování je prokázané na desítkách kusů.
Takže je měníme za nové kusy. Viděl bych to podobně.

Martin Hanek