OT mcu (STM32F0xx) a JAVA

Čtvrtek Leden 29 06:12:02 CET 2015

Co to tam huleji za material?
I kdyz na Javu by asi mohli manageri slyset, neco navic se prodat, je to
in, i kdyz je to skoro nepouzitelne i na radove vykonnejsich CPU...
Jedina zdarila aplikace javy je IMHO v androidu, kde se brutalnim
vykonem procesoru s mnoha jadry a 2 GHz, gigabajty RAM a megabajty cache
povedlo dosahnou uspokojive funkcnosti UI aplikaci s 5 polozkami menu a
dvema tlacitky i s  animacemi na kazdem cudliku.
Ted mam pul dne mobil s WM8.1 a android bych uz skoro hodil po psovi.