STM32Cube, pondelkove frflanie

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Leden 28 13:17:42 CET 2015

Hlasuji za selský rozum.
Tedy zpočátku ST knihovna trochu pomohla, ale po větším vniknutí do
problému jsem ji zcela opustil a Cube ani nemíním zkoušet. Už jsem tu
asi zmínil, že pro takové to normální chování periferie bývá zpravidla
nutné nastavit jen pár bitů a při potřebě nějaké složitější funkce je
stejně potřeba podívat se do manuálu.

Ale bude hůř. Teď jsem řešil takový drobný problém - z C zdrojáků
vypatlat názvy funkcí v deklaracích, případně další parametry. Fajn, v
hloubi paměti mi utkvělo, že clang má API, které by tohle mělo umět. Tak
jsem si našel na webu jednoduchý příklad, po hodinovém úsilí přeložil a
spustil. Funguje. Ale proč se o tom zmiňuji - příklad má řádově desítky
řádek kódu, je to tedy relativně jednoduché. Nicméně je nutné
přilinkovat desítky knihoven, výsledný elf (obdoba exe ve win) má pak 15MB.
Přitom mi samosebou stačilo ten zdroják přeložit, prohnat objdump -t a
výsledek grepnout třeba 'g[ \t]+F'.

Mrazík