STM32Cube, pondelkove frflanie

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Leden 28 12:10:09 CET 2015

On 1/28/2015 11:43 AM, Jan Waclawek wrote:
> Aj mna. Tak dajme hlasovat, aspon tu.
>
> Zatial je to teda 0:2 (mamutoidne autogeneratory kodu : sedliacky rozum a
> poctiva drina)

0:3

Mne tieto riesenia pripadaju tak nejako ani ryba, ani rak. Pre
profesionalneho programatora orientovaneho na HW musi byt prirodzenejsie
pristupovat k HW tak, ako je zdokumentovany (pomocka v podobe prikladov,
aplikacnych poznamok  a aj nejakych klikacich generatorov nastaveni
registrov je samozrejme vitana).

Potom je tu ta druha cast spektra - viac-menej neprogramatori - pre tych
by bol vhodny nastroj v ktorom by sa kompletne naklikalo chovanie a
vysledok by bol kompletny FW alebo konfiguracia pre prednastaveny FW -
bez potreby napisat co len riadok v programovacom jazyku.

Tie existujuce generatory a kniznice prinasaju tej prvej skupine dalsiu
vrstvu so vsetkymi problemami (DS si aj tak nastuduju), a tej druhej tak
ci tak prinasaju nutnost programovat a hlavne zorientovat sa v  tom
vygenerovanom molochu.

No a obidvom prinasaju potesenie bojovat s tym, preco to nefunguje tak
ako ma.

Ja osobne vobec netusim, pre koho to je urcene. Asi len pre managerov
ako nastroj marketingu.

-m-