SOFT: DOS aplikace a touchscreen - problemy s grafikou - snad VYRESENO!

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Leden 27 22:28:43 CET 2015

Ufffffffff.....tak snad jsem uspel, zitra ten bazmek budu zkouset v
ostrem provozu.

Odpovidam schvalne na tento prispevek, protoze s nim reseni asi nejvic
souvisi.

Tedy i pro jine, kdyby se to nekdy nekomu hodilo:

INCMOUSE je driver pro obecnou mys a pro touchscreen neni potreba.

XMOUSE je driver pro "zadnou" (tedy fyzicky nepripojenou) mys, ktery ale
umi predstirat, ze driverem je (viz dale).

INTCMS je driver touchscreen radice, neboli cosi, co zpracovava seriovy
tok dat na prislusnem COM portu, kam je radic pripojen. INTCMS mj.
vyzaduje predtim spusteny nejaky ovladac mysi, bez nej se vubec nespusti.

Vse napsane plati pro mnou pouzity radic Onetouch pro seriovy port a DOS
(u me konkretne DR-DOS).

Reseni (po mori jinych experimentu s nastavenim adres a IRQ pro porty
atd. - vse bez uspechu) spocivalo v tom, ze jsem zkusil XMOUSE nahradit
jinym driverem pro "zadnou" mys.

Moc jich neni, vlastne jen od ELOtouch. Popis je napr. na
http://www.elotouch.com/Support/TechnicalSupport/Drivers/Archive/DOS/dosoverview.asp
resp.
http://www.elotouch.com/Support/TechnicalSupport/Drivers/Archive/DOS/ .

Download verze 2.0c-2 je oficialne na
http://www.elotouch.com/Support/Downloads/Driver/DriverDownload/Default.aspx
- ovsem email, nasledne registrace....atd., proste pakarna. Vysledny
odkaz by mel byt http://www.elotouch.com/files/drivers/dwdsk.zip - ale
jestli to skutecne bude fungovat i pozdeji primo, to uvidime...

Driver je nastesti k nalezeni i jinde - treba na
http://65.61.34.194/drivers/drivers_elo.asp , konkretne archiv verze
2.0c-1 na http://65.61.34.194/drivers/files/Elo/dwdsk.zip - nakonec jsem
pouzil tu.

Vysledkem je tedy kombinace "fake" mouse driveru od ELOtouch (pouze
soubor NOMOUSE.COM) a touchscreen driveru od vyrobce pouziteho radice
Onetouch (soubor INTCMS.EXE). Funguje to - zda se - naprosto bez chyby,
v hlavni ridici (a touchscreenem zaroven ovladane) aplikaci nyni vubec
neni zobrazeny kurzor (a dotyk nedela ani ty artefakty), zustava
samozrejme citlivost aplikace na dotyk obrazovky v miste zobrazenych
ovladacich prvku...

Takze jak mi psal kolega wek, nakonec jsem to (snad) vyresil sam a bylo
to skutecne nejlepsi (coby skola...), presto znovu dekuji vsem
zucastnenym za reakce.

--
Jirka