Hledáme nové kolegy

Ladman Jakub ladmanj na volny.cz
Úterý Leden 27 13:56:00 CET 2015

Lepší odkaz je
http://www.btl.cz/o-spolecnosti/kariera/
Nicméně neomezujte se tím jaké pozice jsou tam inzerovány.
Firma hodlá v mnou uvedených oborech nabrat větší počet zaměstnanců.

Jedná se o Prahu
Každý, kdo by se ozval by se to dozvěděl.

Web není optimální, to ale není můj boj.
Na druhou stranu, naše zboží se neprodává přes web, ale prostřednictvím
obchodních zástupců.
Pokud nehledáte uplatnění, prosím abyste ušetřili vlákno spamu.

Díky
Jakub Ladman