DVB-T streaming and grabber - step by step

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Leden 27 11:45:48 CET 2015

Pokud bydlite na sidlisti kde je milion wifin, tak na 2,4Ghz mi to cuka jak
vztekle na 5Ghz v pohode...
Jinak pouzivam tvheadend a raspberry a nejaky tuner co jsem tam vrazil....

Raspberry v pohode stiha nastreemovat 4kanaly z mutiplexu najednou, ona

vlastne nic nedela jen bere usb stream a prska ho na lan....

Jinak to umi nahravat a podobne blbosti vice tuneru plugin do vlc, v
exploreru to chodi. Dokonce

i na mobilu ve vlc mi to jede.

Zdenek Aster