STM32Cube, pondelkove frflanie

Lukas Osmancik losmancik na unites.cz
Úterý Leden 27 09:44:56 CET 2015

Jediný startup generátor, který mě někdy zaujal a používalo ho (co vím) více
lidí z mého okolí byl

Quickstart pro DSC 56Fxxxx od Freescalu. Dělali to kluci z Rožnova a jejich
kolegové to i prakticky využívali.

Čili se tehdy neděl sw jen pro to, aby něco bylo a zákazník mohl slintat a
klikat na pouzdro mcu, ale aby to i k něčemu bylo. Skutečně to zrychlilo
vývoj,

ukazovalo to i přesně registry, do kterých se zapisuje, tak se člověk i něco
přiučil. A to jsem byl původně odpůrcem

takových aplikací.

Z nového Processor Expertu jsem pak byl vyloženě zklamaný a podobně i s teď
Cube - které mi chodilo jen z IARem.

Pro Coide to vyhodilo stovky chyb a i po odladění a odstranění to nechodilo
správně.

Takže hurá,  jsem zpátky na straně skeptiků a ladím jen své chyby v kódu.